مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 07:422019-10-14بين الملل

تصاویر| استقبال گسترده مردمی از ورود ارتش سوریه به «تل تمر» در حسکه


ارتش سوریه پس از ورود به شهر «الطبقه» در استان رقه، امروز در میان استقبال گسترده مردمی، وارد شهرک «تل تمر» در استان حسکه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری سوریه از ورود نیروهای ارتش این کشور به شهرک تل تمر واقع در شمال شرق این کشور خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه در حالی وارد این شهرک شدند که با استقبال گسترده ساکنان این منطقه مواجه شدند.

استقبال از ارتش سوریه این شهرک در شمال غرب الحسکه قرار دارد و نیروهای ارتش سوریه با ورود به آن، خود را به 20 کیلومتری مرزهای ترکیه رسانده اند.

خبرنگار خبرگزاری اسپوتنیک از این منطقه گزارش داد که یک کاروان نظامی بزرگ متشکل از افسران و نیروهای هنگ پنجم نیروهای مرزبانی ارتش سوریه وارد این شهرک شدند.

استقبال از ارتش سوریه این کاروان، بامداد امروز دوشنبه از مرکز این هنگ که در شهر حسکه قرار دارد، به سمت مناطق شمالی این استان حرکت کردند و خود را به تل تمر رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، ساکنان تل تمر با شادی و سر دادن شعارهای ملی سوریه، از این نیروها استقبال کردند.

استقبال از ارتش سوریه بنا بر این گزارش، استقرار نیروهای ارتش سوریه از تل تمر و شهرهای الدرباسیه و رأس العین در شمال حسکه آغاز می شود و هدف از این اقدام، مقابله با تجاوزات ترکیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر| استقبال گسترده مردمی از ورود ارتش سوریه به «تل تمر» در حسکه

تصاویر| استقبال گسترده مردمی از ورود ارتش سوریه به «تل تمر» در حسکه